Inne / BENEDICT CAMPBELL

Co jest lepsze od viagry? Chodzi o nowy model Harley-Davidson Forty-Eight, czyli fabryczny motocykl typu custom zbudowany na bazie legendarnej linii Sportster. Kiedy wskoczysz na jego siodełko wtedy każda kobieta zacznie marzyć o tobie. Słowem przez garaż do łóżka...

Nisko zawieszony, z wyeksponowanym klasycznym 8 litrowym zbiornikiem paliwa w kształcie “orzeszka”, Forty-Eight przypomina groźnego buldoga. Radykalny styl dodatkowo podkreślają niskie siodło, montowane pod kierownicą lusterka oraz mięsista przednia opona. Motocykl napędza elastycznie montowany silnik Evolution o pojemności 1200 ccm.

Reklama
Inne / BENEDICT CAMPBELL

"Ze swą barczystą posturą buldoga, Forty-Eight ma charakterystyczny wygląd i niski profil, który mógł powstać tylko w Harley-Davidson" - powiedział Ray Drea, odpowiedzialny za stylizację maszyn Harley-Davidson. "Forty-Eight jest połączeniem przeszłości i naszego doświadczenia przez co jego wygląd jest tak surowy i autentyczny."

Motocykle z rodziny Sportster - tak jak Forty-Eight - od samego początku pojawienia się na drogach w roku 1957 zachowują atmosferę buntu i kulturę custom stworzoną w garażach i na poboczach przez weteranów, zawadiaków oraz wszelkiego rodzaju niepokorne dusze w latach 50-tych i 60-tych.

>>>Seks, harley i rock and roll...

Leżąc nisko między masywnymi kołami, Forty-Eight prezentuje lakierowany na czarno, z polerowanymi akcentami, silnik Evolution oraz eksponuje klasyczny zbiornik paliwa w kształcie orzeszka i małe pojedyncze siodło. Jak zapewniają konstruktorzy Forty-Eight poza radykalną stylistyką custom jest świetny w prowadzeniu dzięki nowym suwakom przedniego zawieszenia, szerokiej 150 mm oponie przedniej i obniżonemu zawieszeniu z tyłu.

Naga do pasa i HD - czytaj dalej>>>











Reklama



Elektroniczny sekwencyjny wtrysk paliwa (ESPFI - Electronic Sequential Port Fuel Injection) z szeroką krzywą momentu obrotowego zapewnia płynną i dynamiczną jazdę. Chromowany, podwójny wydech wybrzmiewa charakterystyczny pomruk legendarnego silnika V-Twin Harley-Davidson.

Dosiadając Forty-Eight opiera się nogi na wysuniętych podnóżkach. Pojedyncze siodło pasuje do samotnej jazdy lecz gdy zechcesz podzielić się wrażeniami, masz możliwość zainstalowania dodatkowej poduszki, oparcia i podnóżków dla pasażera.

Czarny, przycięty błotnik tylny z kierunkowskazami LED ukrywającymi światła stopu, odkrywa 150 mm oponę na 16” szprychowej stalowej lakierowanej na czarno feldze. Przednia opona również owija czarną felgę.



Forty-Eight jest dostępny w kolorze in Vivid Black, Brilliant Silver oraz Mirage Orange Pearl. Motocykl będzie dostępny na polskim rynku na wiosnę (autoryzowani dilerzy już przyjmują zamówienia). Sugerowana cena - 10 899 euro. Fakt viagra kosztuje znacznie mniej, ale występuje tylko w jednym kolorze i jest na receptę...