W 2008 roku udział aut Mitsubishi w polskim rynku aut wyniósł 1,42 proc. Rok później zwiększył się on o 76 proc. do poziomu 2,5 proc., co przesunęło japońską markę z 18 na 14 pozycję w rankingu sprzedaży samochodów w naszym kraju.

>>>Koniec mitów! Poznaj najlepsze samochody

Najlepiej sprzedający się Mitsubishi Lancer zdobył w 2009 roku 3638 kierowców - o niemal 140 proc. więcej niż w 2008 roku a jego udział w segmencie aut klasy niższej średniej zwiększył się prawie 2,5-krotnie, dając temu modelowi awans o 8 pozycji w rankingu pojazdów tej klasy.



W 2009 roku Mitsubishi Outlander, który skusił 3156 osób notując prawie 75 proc. wzrost sprzedaży, stał się SUV-em nr 1 w Polsce. Dzięki takim rezultatom awansował o 3 miejsca w rankingu aut typu SUV a jego udział w tym segmencie zwiększył się o 53 proc. i wyniósł 11,6 proc. (z 7,58 proc. w 2008 roku).

>>>Oto najlepszy samochód z Japonii

"Cieszę się, że wybrany przez nas kierunek działań przynosi wymierne efekty. Ambitny plan sprzedaży 10 000 aut w 2010 roku to kolejne wyzwanie, któremu będziemy starali się sprostać. Sprzyjają nam wyróżniające spośród konkurencji cechy aut Mitsubishi, takie, jak niezawodność, dobre własności jezdne czy nietuzinkowy wygląd w połączeniu z atrakcyjną ceną a także coraz wyższy poziom obsługi w autoryzowanych stacjach dilerskich. Zależy nam na tym, aby jak największa liczba polskich klientów miała okazję docenić te zalety.” - mówi Arkadiusz Tomala, dyrektor zarządzający polskiego oddziału Mitsubishi Motors.