W pierwszym kwartale 2009 roku do oferty dołączyła Mazda MX-5 po modernizacji oraz Mazda6 z nowym silnikiem diesla 2,2/185 KM. W maju pojawiła się nowa Mazda3, która szybko złapała kierowców za serce. Na jesieni do gamy "trójki" dołączyła najmocniejsza wersja - MPS, 260-konny przednionapędowy hatchback. Mazda CX-7 wzbogaciła się zaś o doładowanego diesla 2,2/173 KM).

2009 rok był dla Mazdy w Polsce pierwszym pełnym rokiem sprzedaży. Od stycznia do końca grudnia chętnych znalazło 3109 samochodów, co oznacza wzrost o 90 proc. w porównaniu do roku 2008.

>>>Oto najlepsze i najgorsze auta świata

Najpopularniejszym modelem pozostała Mazda6 (1100 sztuk), zaraz za nią uplasowała się Mazda3 (936) i Mazda2 (585). Seria limitowana Mazdy CX-9 rozeszła się w ciągu zaledwie dwóch (72 sztuki). Co ważne dwukrotnie zwiększyła się liczba dilerów (11 salonów w czerwcu 2008 roku, 23 na koniec ubiegłego roku).

>>>To są najlepsze auta dla polskich kierowców

"Rok 2010 rozpoczynamy z pozytywnym spojrzeniem na wyniki ubiegłego roku. Mimo trudnej sytuacji makroekonomicznej znacząco zwiększyliśmy sprzedaż i coraz więcej Mazd jeździ po polskich drogach, co nas bardzo cieszy. Pozyskaliśmy partnerów w nowych lokalizacjach, przez co dostęp do naszej oferty jest łatwiejszy. Wyniki motywują nas do dalszej pracy i dają poczucie dobrze zrealizowanego zadania" - powiedział Łukasz Paździor, dyrektor generalny Mazda Motor Poland.