Od stycznia do października sprzedano 7326 aut Mitsubishi, co stanowi 82 proc. wzrost w stosunku do 4025 samochodów sprzedanych w tym samym czasie 2008 roku. Tylko w październiku marka zaksięgowała rekordowy wynik 1062 sprzedanych pojazdów, co daje niemal 80 proc wzrost w porównaniu z rezultatem 598 aut osiągniętym w październiku zeszłego roku.

W ciągu dziesięciu miesięcy tego roku najpopularniejszym Mitsubishi okazał się Lancer - sprzedano 3081 takich aut (październik - 518 aut) - 1221 Lancerów Sedan o ponad 80 proc. więcej niż w tym samym okresie 2008 roku; w październiku 237 aut), 1780 Lancerów Sportback (dziewięciokrotnie lepiej, październik 273 sztuki) i 80 Lancerów Evolution (o ponad 90 proc. więcej, październik 8 sztuk).

>>>Lancer Ralliart - pieprz czy tabasco?

Na drugim miejscu wyhamował Outlander, który skusił 2392 kierowców notując niemal 70 proc. wzrost sprzedaży. Październik to 308 sprzedanych aut - o ponad 50 proc. lepiej, niż przed rokiem.

Od początku 2009 roku do końca października sprzedano 1215 Coltów - 954 auta 5-drzwiowe (o 140 proc. więcej niż przed rokiem) i 259 3-drzwiowych (o ponad 50 proc. więcej) - taki wynik dał najmniejszemu Mitsubishi trzecie miejsce w sprzedaży liczonej od 1 stycznia 2009.

W dziesiątym miesiącu br. Colt trafił do 82 osób - sprzedano 52 auta 5-drzwiowe (o 40 proc. więcej niż w październiku 2008) i 30 samochodów 3-drzwiowych (ponad 4-krotny wzrost).

W październiku sprzedano 125 pickupów L200, czyli o 24 proc. więcej niż w tym samym miesiącu ubiegłego roku - taki wynik dał temu modelowi trzecią lokatę w październikowym rankingu sprzedaży.

>>>Mitsubishi i-MiEV to najlepsze auto na prąd

O 20 proc. więcej klientów zdecydowało się na zakup Mitsubishi Pajero - z danych wynika, że niemal każdego październikowego dnia japońska marka sprzedawała jedną legendarną terenówkę (ponad 80 proc. lepsza sprzedaż niż w tym samym miesiącu 2008 roku - 29 aut).