• ~auto fen
    (2016-10-14 20:58)
    juz mnie smiesza te reklamy, a ilez to aut moze kupic czlwowiek w zyciu ? kupisz komuter, ktory staje sie niemodny, za slaby na coraz wieksze software ? kupisz szpiega, co cie bezustannie kontroluje ? kupisz z bezawaryjnym chipem na 2 czy 3 lata, a potem naprawa, to polowa ceny. Wlasnie bylem we Francji, panstwo wydzierzawia wielkie powierzchnie, stadiony, gdzie ustawione sa nowiutkie, prosto z produkcji samochody, ktorych NIKT nie kupuje, tak sam opel, gm, bmw, wolswagen no i rdzewieja. Samochod nie jest juz przedmiotem luksusu, ale towarem z polki w tesco, czy kauflandzie czyli elektroniczny chlam na chinskich podzespolach.
  • ~m-53
    (2016-10-17 02:44)
    Coś mi nie gra. 530 oznaczało zawsze silnik 3 litry, 540 4 litry. A tu nagle, odpowiednio 2 litry i trzy litry. Downsizing? A mi się marzy zwykły duży samochód, silnik 3 do 4 litrów, 200 do 300 koni, żadnych wymyślnych bajerów a stylu "sam zaparkuję" Miałem taki, 6 garów w rzędzie, 3 litry, 208 koni, niestety rudy go pożarł.
  • ~e34-w123
    (2016-10-19 11:40)
    asystent zmiany pasa ruchu przy dłuższym przytrzymaniu dźwigni kierunkowskazu... wydaje mi się że dla polskich użytkowników BMW powinni fabrycznie demontować kierunkowskazy :D tak swoją drogą miałem kiedyś e34. bardzo dobre auto. jedno z najlepiej dopracowanych i bezawaryjnych aut jakimi jeździłem, a jeździłem wcześniej beczką z dieslem, więc wiem o czym mówię ;) i miny kierowców jak ich puszczałem na skrzyżowaniu bezcenne :D
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.