• ~kierowca
    (2015-12-22 18:50)
    Polacy zdobyli licencję na stary silnik1300/1500 i podwozie w nowym opakowaniu, a Kreml zdobył licencję na nowoczesnego124. I tyle.
  • ~kpiarz GS
    (2015-12-22 22:42)
    A teraz PIS zakupi licencje na wozy drabiniaste,które będą się poruszały po zwężonych autostradach i przemiennych brukowanych eskach. Technika na poziomie partii pękniętej parówki.Dodam,że do zaprzęgu zatrudnią osły które głosowały na PIS a teraz stawiają minusy na forach internetowych.Czekam na pierwszych chętnych....
  • ~64 latek
    (2015-12-23 08:02)
    A ile teraz musi większość ludzi zarabiający w pobliżu najniżej krajowej musiałaby składać na kompakta? Nie 4 lata?
  • ~gość21
    (2015-12-23 05:32)
    Teraz nawet 4-letnie zarobki (po 300 euro/m-c) na pewno nie wystarczą na kupno dobrej marki samochodu.
  • ~Mia
    (2015-12-27 14:09)
    Wcześniej zamiast durnie promować polską nawę firmy - choćby FSO (choć szkoda, że nic lepszego nie wymyślili, coś co lepiej się wymawia i jest lepiej zapamiętane) to forsowali nazwę FIAT i działali tak naprawdę dla dobra włoskiego Fiata. Teraz na świecie z polską marką aut osobowych nic się nie kojarzy !!! Takim dobrym pomysłem jest próba reaktywacji SYRENY - to jest rzeczywiście tylko polski samochód ! Ale tu trzeba inwestora z pieniędzmi i technologią !!!
  • ~Dobry Polak
    (2015-12-23 08:24)
    Ludzie, co wy pieprzycie? Jakie 4 lata. Samochody za komuny były dostępne tylko na talony dla partyjnych. Nie opowiadajcie tutaj bajek z cyklu Jak kot Kaczyńskiego palił fajkę.
  • ~inzynier
    (2015-12-29 20:19)
    w chwili kupna licencji samochód był już podstażały,Silnik ; wał podparty w 3 punktach ,stary rozrząd ,zbyt skomplikowane zawieszenie/Słowem żadne cudo .Jeśli dodamy do tego słabą blachę i fatalNE plastiki to trudno o zachwyt.Przy tak skomplikowanym zawieszeniu /ilość swożni / ustalenie luzu wg, norm niemieckich było cudem.Oczywiście mogliśmy zrobić lepsze auto ale partyjny beton nie pozwalał.Fiat 126 kupiony od włochów był samochodem z lat 35-39 / fiat 500/.Silnik chłodzony powietrzem całkowity zabytek
  • ~Najlepsze Mobile.
    (2015-12-27 14:27)
    Najlepszym samochodem na owe czasy była Syrena Bosto bo ciągle jechała prosto i jeszcze Trabant Polo bo mało spolo.
  • ~Clex
    (2015-12-23 07:06)
    300 euro to zarabia student na cześć etatu albo niedorajda życiowy. W większych miastach pensje zaczynaja sie od 600 euro, czy 2400 zł. A mówimy o średniej, czyli 4 tys zł. Cztery lata to 188 tysięcy zł. Tak dostępne były samochody za komuny.
  • ~Eliot
    (2016-01-26 12:22)
    Pisanie, że popyt był w Polsce ograniczony z racji ceny równej 4-letnim zarobkom jest absolutną nieprawdą. 4 lata trzeba było pracować, by kupić za cenę oficjalną. A na taką cenę było 10 razy więcej chętnych, niż samochodów. W latach 70-tych cena Fiata 125p na giełdzie równała się ośmioletnim zarobkom. Warto czasem sprawdzić, nim napisze się bzdury.
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.