• ~Hermenegilda
    (2015-11-04 09:59)
    ??? i nasza kolej pękła z zazdrości, masz jakieś nowe wieści, niemiecka gazeto?
  • ~riddick
    (2015-11-04 09:55)
    1000 KM?Co to za moc? Takie coś na kolei może tylko funkcjonować przy przetaczaniu składów.Na długich trasach bez znaczenia.Nie podano żadnej informacji jak duża jest bateria akumulatorów i ile kosztuje jes zakup a później utylizacja.Zabawka dla oszołomów i ciekawostka dla mediów.Der dziennik odrabia swoje zadanie w dziele propagandy klimatycznej
  • ~Zax
    (2015-11-04 15:27)
    bardziej cicha - brawo poziom polskiego wsród dziennikarzy bardziej dobry z roku na rok
  • ~oku
    (2015-11-06 17:42)
    niemieckie eco jak w VW...:-D
  • ~Gienek
    (2016-05-10 11:36)
    Polska lokomotywa spalinowa SP45 z 1970 roku ma 1750 KM. Tysiąc koni to żaden szał jak na współczesną lokomotywę. A taka hybryda to nawet w trasę nie może pojechać.
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.