• ~zaPOcona Gęba
    (2014-05-12 13:18)
    MOŻE BY TAK ZBUDOWAĆ TANI SOLIDNY SAMOCHÓD OSOBOWY ...???!!!
  • ~KaZet
    (2014-05-12 11:01)
    W garażu , na "kobyłkach " , za pomocą młotka można zrobić wiele rzeczy. Ale co z tego wynika ? W FSO powstawały różne prototypy, w Ursusie też, cała rodzina
    polskich " C" i co ? I nic ! A na "Syrenki " ładne i kształtne to możemy sobie
    popatrzeć w przyżółkniętym katalogu . Z ursusowskim pozdrowieniem , bezrobotny jw.
  • ~Kabaret odjazdowy
    (2014-05-12 11:09)
    Czym pojazd z Lublina będzie odróżniać się od konkurencji?

    Tym, że padnie jak i wiele projektów i nic z tego nie będzie .Chińczyka nikt teraz nie przebije, ani ceną ani doświadczeniem. Chińczycy zerżnęli rozwiązania Siemensa , Boscha, trochę pozmieniali i są nie do przebicia tak jak i w siłowniach wiatrowych, po kilka latach załatwili i doprowadzili do upadłości swojego wcześniejszego dostawcę z Niemiec, potem konkurenta , a teraz sa sami i niepodzielnie działają , a urzędasy z Brukseli pod z Niemiec o nieczystej konkrencji oddali. Niemiecka firma oglosila upadosc kilka miesięcy temu.
  • ~trolejbus
    (2014-05-12 12:00)
    Na zdjęciach są trolejbusy wyprodukowane przez konsorcjum polsko-ukraińskie Ursus-Bogdan Motors, które po dostarczeniu do ZTM Lublin nie nadawały się do użytku z powodu usterek.
    Można je obejrzeć wpisując w przeglądarce: "trolejbus Ursus Lublin"
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.