• ~sdfa
    (2013-07-25 17:32)
    piękny to on nie jest
  • ~kier
    (2013-07-25 14:29)
    Kosztowna zabawka po gwarancji. DSG, wtryski, filtr cząstek stałych, turbina, koło dwumasowe... 1/4 wartości nowego samochodu puści każdego z torbami.
  • ~Pinkie
    (2013-07-25 16:17)
    Piekna ta czeska Skoda. A gdzie jest nasz przemysł samochodowy? No lemingi?
  • ~Snajper
    (2013-07-25 14:48)
    Superb 4x4 2.0 TDI 170KM był dostepny w salonach na pewno 2 lata temu, a moze i wczesniej.
  • ~Magira
    (2013-07-25 15:11)
    Za duże koszty eksploatacji zaraz po gwarancji. Jak wszystkie niemce (bo to nic innego, jak odmiana volkswagena). Wszystko pada seriami. Nigdy więcej nie dam się na to nabrać, miałem 4 lata kłopotów. Prostsza skoda już ma mniej tego, ale też niektórym trafiaja się egzemplarze, które potrafią stale ciagnąc forsę. Czasem głupia śrobka z przekręconym gwintem kosztuje bajońsko, bo trzeba kupowac cały element. To jest skoda. Z żadną toyotą tak nie miałem.
  • ~Szkoda
    (2013-07-25 15:40)
    Zajrzałem do tego artykułu skuszony tytułem. Chciałem zobaczyć jak wygląda NOWY model Skody. Nie zawiodłem się- wygląda tak jak stary...
  • ~niestety
    (2013-07-25 17:20)
    Nowe niemieckie samochody szczególnie diesle psują się zaraz po gwarancji :(
  • ~Jerzy
    (2013-07-25 17:38)
    Skodą Fabią 1.9TDI jeżdżę 6 lat.Mam 224 tys. na liczniku i jak dotąd, nic się nie zepsuło.Płacę tylko za wymianę oleju, opon i hamulce.Japońce wysiadają przy przebiegu 200-250tys.Sądzę że do pół miliona bez problemu dociągnę.
  • ~artur.s.
    (2013-07-25 20:40)
    Przestancie na sile reklamować te Skody.
    Czesi bojkotują nasza zywnosc,sa najwieksza konkurencja dla nas,a my wspomagamy ich gospodarke kupując te badziewne Skody,
  • ~TELL
    (2013-07-26 12:34)
    Bez zgody VW moga moga sobie tylko w bucie palcem pokiwac.
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.