• ~Dziadek
    (2013-04-23 08:08)
    A gdzie są WFM, SHL, Junak
  • ~lis
    (2013-04-23 10:35)
    ale P70 tak
  • ~Rea
    (2013-04-22 21:07)
    a gdzie hity styropianu - muzeum w stoczni?
  • ~Gabi
    (2013-04-22 21:08)
    szukam hitów styropianu
  • ~Rea
    (2013-04-22 21:10)
    hity styropianu radio ma ry dzyka.
  • ~lewy blok
    (2013-04-22 21:45)
    nowe blachy wykonane w współczesnej technologi, to jest wyzwanie dla samochodów dawnych lat, takimi je zobaczyć bez szczelin na grubość palca w drzwiach, to jest dopiero coś. Potem następne segmenty, silnik, wykończenie wnętrz będą się składać na całość doznań. Ale chyba nie ma w Polsce technologi do tłoczenia elementów blachy na zamówienie. Silników też nie mamy. Z wykończeniem i oponami byśmy sobie poradzili.
  • ~rocznik1945
    (2013-04-22 22:45)
    Mało kto wie, że fabrykę na Żeraniu budowano początkowo pod produkcję Fiata, tego samego, który po wielu latach produkowała Jugosławia pod nazwą "Zastawa". Zmiana profilu była aktem politycznym. ZSRR wepchnęło nam model Forda z 1937r, który produkowano pod nazwą "Pobieda", podobnie jak Moskwicz, produkowany na licencji niemieckiego Opla, którą to licencję Rosjanie dostali w wramach reparacji wojennych (podobnie jak zegarki). Mielecki Mikrus, był za to całkowicie polskim produktem.
  • ~spostrzegawczy
    (2013-04-23 00:58)
    Hit Styropianu to Nagroda Nobla :)
  • ~opek
    (2013-04-23 08:23)
    zastawa1100 jeżeli p to nie z jugosławii redaktorku tylko z żerania.podobnie jak 1342p i 131p bo i takie były.ucz sie grzmocie.
  • ~zum
    (2013-04-23 09:00)
    Były hity a teraz nie ma nic tak jak u Kononowicza
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.