• ~rita
    (2012-12-04 19:55)
    A dzisiaj na Żeraniu, to nawet taczek nie robią.
  • ~QWERTY
    (2012-12-04 12:43)
    przaśne ****** jeśli ktoś ma do tego jakąś nostalgię to niech zamieszka na Kubie lub w Korei Północnej
  • ~naga prawda
    (2012-12-04 12:44)
    Pierwsze zdanie i już kłamstwo!!!
  • ~Barton
    (2012-12-04 13:26)
    Do ~QWERTY
    Ja tam nostalgii do FIATA 125p nie mam choć sporo kilometrów nim przejechałem. Miałem dobrą na włoskich częściach sztukę. Palił w mieście 10,5 litra, na trasie 8,5. Jego zaletą były stosunkowo niedrogie części i naprawy, które praktycznie można było wykonać w każdej większej wsi. Jeśli zaś chodzi o sceptyków tego auta, poddane było ono różnym modyfikacjom. Kiedy jednak był w kraju kryzys odbijało się to również na tym aucie (wspomnę to modele MR). Należy jednak pamiętać, że 45 lat temu przenosząc się w tamte czasy było to nowoczesne auto. Jeśli ktoś nie umie rozszyfrować nazwy FIAT, to było to auto na włoskiej licencji. Jak wyglądają dzisiejsze auta włoskie produkowane obecnie w Polsce na włoskiej licencji? Są równie kontrowersyjne. Pozdrawiam. :-)
  • ~cvv
    (2012-12-04 15:00)
    buda byla mozei nowoczesna ale silniki byly z tal 50 z modelu fiat 1300
  • ~pol anka
    (2012-12-04 18:56)
    i pomysleć takimi samochodami jeździli komendanci policji, a teraz AUDI S8. Jest postęp zdecydowany
  • ~StJ
    (2012-12-04 21:32)
    Fiat 125p kosztował 180 tyś zł, a średnia płaca wynosiła 1600 zł!! Dla kogo był ten fiat?? Dla działaczy PZPR!! Ale ten kto zarabiał wtedy nawet poniżej 1600 zł mógł nabyć spółdzielcze mieszkanie!! A teraz takiczłowiek nie ma za co kupić sobie trumny!! Koszty POgrzebu wg. telewizyjnych reklam wynoszą 16 tyś zł!! Może zacznijmy nieboszczyków przerabiać na nawozy?? Wtedy nie musimy już ćiułać całe życie na zakup trumny!!
  • ~Auto maniak
    (2012-12-04 16:28)
    Aż łza w oku się kręci http://ss-exports.us
  • ~satyr
    (2012-12-04 13:40)
    Luksusowa legenda motoryzacji z czasów PRL! - to samochód "Warszawa".(Fiat buł póżniej).
    Jeżdziłem "warszawą"- (z przodu siedzenie kanapa- nie dzielona biegami,itd...)- czułem się jak w domu na kanapie-jako kierowca, nie jak dzisiejsze fotele (kręcę się jakbym miał "owsiki") - niewygodne.
    To był "luksus".
    Jednak konstrukcje były "kopiowane" tak jak dzisiaj.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kopiowanie_konstrukcji_(motoryzacja)
  • ~pol anka
    (2012-12-04 22:03)
    Stj to prawda był ten fiat nie dla wszystkich, ja chłop małorolny jestem przekonany, że TALONY, bo talon gwarantował nabycie go w normalnej cenie trafiał do wybranych. A teraz to co zamiast talonów rozdaja królewskie posady, przykłady jest ich aż za wiele. A świadczenia w ramach słowa "do użytku słuzbowego" nie zmieniły się od komuny, nabrały kolorków i zwiększyły objetość.
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.