• ~Niewspółczesny
    (2012-11-13 13:18)
    Czesi tworzą nowe samochody, a Polacy ekshumują kolejne groby!
  • ~1,5SLE
    (2012-11-11 12:22)
    Trochę obciachowa Favoritka była, wolałbym Poloneza - chociaż bardziej zawodny (trudno porównywać polskiego robotnika do czeskiego, i to przez stulecia niestety) i więcej palił (silnik o 40-letniej proweniencji), to jednak wewnątrz więcej z limuzyny miał w sobie. A i czołówki lepiej przezywał ;-)
  • ~wk
    (2012-11-13 23:33)
    Była gruba krecha, przekreślająca polski przemysł.
  • ~as11
    (2012-11-11 19:34)
    To zdaje sie minister Marek Pol sprowadzil Deawoo i w ten sposob zniszczyl FSO.
  • ~pytek
    (2012-11-12 13:23)
    USA twierdzą, że PiSuary to agentura Kremla, do tego chora psychicznie. Czy mamy wierzyć USA, czy raczej się obrazić?
  • ~mi;ro
    (2012-11-12 17:54)
    Jak w nastepnych wyborach bedziecie glosowali na , PiS,, To Polska bedzie tak wygladac jak ,,FSO,,lub, Ursus,Beda Krzyze koscioly wplywowi ludzie taki jak Rydzyyk,,,I nowe dawki asdrenaliny o Smolensk,Nasze dzieci wychowuja sie w arze Smolenskiej i PiSowskiej/// dziczy/// ,oto co stac Polske i polakow,Takze w nastepnych wyborach gleboko sie zastanowcie do jakiej europy wy polacy nalezycie,, i czy nie czas juz ta pepowine przeciac i miec swiety spokoj,
  • ~Romek
    (2012-11-12 19:41)
    Ot przypominają się stare czasy tez miałem i dobrze wspominam. Do marki już się przyzwyczaiłem teraz mam fabię z gazem nówka z salonu po części skredytowana w getinie lecz wolę pożyczyć niż pchać się w jakiś zdezelowany złom.
  • ~wawiak
    (2012-11-12 13:09)
    Pamiętam, jak przeciw VW protestowały Pisiory na czele z Kaczyńskim, Macierewiczem i Wrzodakiem w pochodach ulicami Wawy!!! Nie dla Niemca, tak wołali!!! Oddali FSO Daewoo, bo obiecało socjal i apanaże dla działaczy i związkowców!!! No i mamy to, co mamy! Ci sami ludzie rozwalili URSUS, a chciał go kupić największy producent traktorów na Świece. Pisiory (wtedy PC) twierdzili, że tamci chcieli zniszczyć konkurencję, czyli URSUSa, co było abstrakcją, bo Ursus wtedy właśnie kończył żywot...
    PAMIĘTAM!!!
  • ~Zuzia
    (2012-11-11 12:47)
    No to przejdźmy w nieco późniejsze czasy. Dwadzieścia let temu przyjechali Niemcy i chcieli kupić FSO. Oferowali wspaniałe warunki. Nasi kiwali głowami i czekali na najważniejsze -0 a ile dla nas pod stołem ? Niemcy nie kumali, a w zakian za to pieprzyli glupoty o silniku, uwarunkowaniach technicznych, możliwościach zbytu i inne takie pierdwoły. A nasi - a ile dla nas do kieszeni ? W końcu Niemcy się znudzili mówieniem o szczegółach technicznych a nasi brakiem zrozumienia podstawowych polskich realiów. Niemcy pojechali do Pragi. No i w Czechach leci produkcja w milionach - od tego podatki, ichnie ZUS-y, śmusy, zatrudnienie, składki emerytalne itd, itp. A u nas teren po FSO zaorają i wybuduja apartamentowce. Łapówkarska, niepohamowana chciwośc, była przyczyna, że nie mamy fabryki Fabii, mimo że mieliśmy doskonałą bazę techniczna (najnowocześniejsza w Europie lakiernia i inne takie).
  • ~tak mi się wydaje
    (2012-11-11 13:24)
    @1,5 SLE Obciachowa? Co za bzdura. Kiedy to było przede wszystkim pamiętaj. Poza tym miałem, przejąłem po ojcu i prawie ją zajeździłem. Silnik brał olej na koniec na maksa, a i tak ją jeszcze pchnąłem dalej i złego słowa na to auto nie powiem, chociaż dziś jeżdżę Jeepem GC WK. A po drodze miałem jeszcze następczynię Favki, czyli Felicię z silnikiem VW. Też złego słowa nie powiem. To były bardzo dobre samochody za swoją cenę. Zresztą chyba tak jest do dziś ze Skodą.
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.