Jeśli nie pomaga widok niewinnego dziecka pod kołami samochodu, to może podziała coś zupełnie innego? Przedstawiciele The Centre Of Consultancy For The Road Victims najwidoczniej doszli do wniosku, że w najnowszej kampanii społecznej warto uderzyć w ton kontrowersji.
Na plakatach widać Adolfa Hitlera, Józefa Stalina i Saddama Husseina leżących na przedniej szybie samochodu. Z rozbitymi i zakrwawionymi głowami wyglądają tak, jakby przed chwilą potrąciło ich auto.
Hasło na plakacie głosi: "To nie tak. Zazwyczaj ofiara jest niewinna. Jedź ostrożnie, uratuj życie!"
Za przygotowanie wizualizacji odpowiada agencja reklamowa z Rumuni.
Po publikacji zdjęć w internecie rozpętała się burza. Część internautów chwali twórców za pomysł i podkreśla, że taki przekaz bardziej przemówi do kierowców. Inni zarzucają autorom kampanii delikatnie mówiąc "problem psychiczny". Są też tacy, którzy wytykają błąd historyczny - Hitler nie powinien "występować" na tym zdjęciu w mundurze SS.
A jakie jest wasze zdanie?