Przedsiębiorcy pytani o to, w jaki środek trwały zamierzają w najbliższym czasie zainwestować, najczęściej wskazują właśnie na samochód. Tax Care zaproponował więc swoim klientom grupowe zakupy samochodów. – Mamy 10 tys. klientów, którym prowadzimy księgowość. Taka liczba otwiera nam drzwi do wielu dostawców produktów i usług, z których przedsiębiorcy korzystają. Jesteśmy w stanie uzyskać warunki sprzedaży, jakich nie otrzymałby pojedynczy przedsiębiorca – twierdzi Adrian Jarosz, prezes Tax Care.

Zdaniem przedstawiciela tej firmy, dzięki zakupom grupowym możliwe do uzyskania rabaty wynoszą od kilku do nawet kilkudziesięciu procent. W dostępnej obecnie ofercie można znaleźć 36 różnych aut, od klasy średniej po luksusowe. Tax Care współpracuje w tym zakresie z brokerem samochodów różnych marek, który je kupuje od kilkudziesięciu dilerów aut różnych producentów.

Propozycja Tax Care to nie pierwszy romans branży finansowej z zakupami grupowymi. Wcześniej kilka banków korzystało już z serwisów zakupów grupowych do sprzedaży swoich produktów finansowych. Wśród nich był ostatnio Raiffeisen Bank, który na Grouponie sprzedawał po złotówce kupony promocyjne, dzięki którym klienci po założeniu rachunku Comfort Direct dostawali 200 zł premii. Warunkiem było przelewanie na rachunek przez dwa kolejne miesiące co najmniej tysiąca złotych oraz zainstalowanie aplikacji mobilnej i wykonanie za jej pośrednictwem choćby jednej operacji. Pierwszym bankiem, który tak sprzedawał konta, był Alior Bank. W maju 2011 r. znalazł dzięki temu 900 nowych klientów. Alior powtarzał tę akcję kilkukrotnie, sprzedając po kilka tysięcy kuponów.