Chevrolet chwali się wynikami sprzedaży jakie zdobył w kwietniu. Na polskim rynku producent zaksięgował sprzedaż na poziomie 1107 sztuk. Zdaniem przedstawicieli jest to gigantyczny wzrost - o 154 proc. w stosunku do wyniku sprzedaży w kwietniu 2011 r. (435 sztuk).
Wszystkie oferowane obecnie na rynku modele Chevroleta osiągnęły wzrosty sprzedaży powyżej 100 proc. w porównaniu do czwartego miesiąca 2011 roku. Co ciekawe Chevrolet zanotował największy wzrost wśród 10 najpopularniejszych marek.

Reklama

Najpopularniejszym modelem w Polsce jest niezmiennie aveo. Łącznie modele aveo classic i nowe aveo zostały sprzedane w ilości 472 egzemplarzy - o 116 proc. więcej niż w kwietniu 2011 roku.

Na drugie miejsce na podium powrócił spark z wynikiem 231 sprzedanych egzemplarzy - jest to aż o 208 proc. więcej niż wynik sprzedaży sparka w kwietniu 2011.

Cruze, który w ciągu ostatniego miesiąca był trzecim najczęściej kupowanych modelem Chevroleta, znalazł 216 nabywców, czyli o 213 proc. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

Rekordowy wzrost sprzedaży zanotował SUV captiva, który w kwietniu został sprzedany w liczbie 62 sztuk, czyli aż o 343 proc. więcej niż w tym samym miesiącu rok wcześniej.

Reklama

Według wstępnych danych instytutu Samar w kwietniu zostało zarejestrowanych w polskich urzędach 1116 nowych Chevroletów, co kolejny raz w tym roku zapewniło marce miejsce w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych marek motoryzacyjnych w Polsce.

Od początku roku Polacy zarejestrowali 4773 nowe Chevrolety, czyli o 78 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (2677 nowych rejestracji). Wynik ten przekłada się na udział w rynku samochodów osobowych na poziomie 4,74 proc., czyli o 1,79 punktu procentowego wyższy niż w okresie styczeń-kwietniu 2011.

W kwietniu po raz pierwszy w historii utrzymaliśmy poziom sprzedaży porównywalny z tradycyjnie bardzo mocnymi pierwszymi kwartałami. Jednocześnie za duży sukces uważam utrzymanie przez 5 ostatnich miesięcy sprzedaży na poziomie powyżej tysiąca samochodów - powiedział Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland.