Niedaleko pada jabłko od jabłoni! Beccy Gordon pochodzi z rodziny, której członkowie już od wielu lat uczestniczą w rajdach i wyścigach samochodowych. Brat Robby jest utytułowanym uczestnikiem wyścigów w Indianapolis, NASCAR oraz rajdów terenowych. Siostra Beccy, Robyn, jest pierwszą kobietą, która zwyciężyła w wyścigu Baja 1000. Bob, ojciec Beccy, to wieloletni uczestnik wyścigów terenowych; Huntley, jej dziadek, brał udział w wyścigach w Indianapolis na początku XX wieku, a mąż, Ryan Hunter-Reay, jest uczestnikiem wyścigów IZOD IndyCar Series w zespole Andretti Autosport.

Nie mogę się doczekać kiedy zasiądę za kierownicą Mitsubishi w tegorocznych zawodach Pikes Peak International Hill Climb - mówi Beccy. Jestem podniecona myślą, że stawię czoła temu wyzwaniu i to jeszcze za kierownicą samochodu z napędem w pełni elektrycznym. Takie samochody mają przed sobą wielką przyszłość zarówno w codziennym transporcie, jak i jeździe wyczynowej.

8 lipca Mitsubishi wystawi dwa pojazdy tego typu w tegorocznej edycji wyścigu Pikes Peak International Hill Climb: Mitsubishi i-MiEV z elektrycznym układem napędowym w wersji standardowej (prowadzony przez Beccy Gordon) oraz i-MiEV Prototype w wersji rajdowej z napędem elektrycznym (prowadzony przez Hiroshi Masuoka, dwukrotnego triumfatora Rajdu Paryż-Dakar).

Trasa o długości prawie 20 kilometrów, biegnie serpentynami z 150 zakrętami, aż do szczytu, który leży na wysokości 4301 metrów n.p.m.

Biorący udział w wyścigu mitsubishi i-MiEV Prototype wyposażony jest w udoskonaloną elektryczną jednostkę napędową, baterie litowo-jonowe oraz układ hamulcowy zastosowane w pojeździe elektrycznym mitsubishi i-MiEV. Dane zdobyte w czasie podjazdu do chmur konstruktorzy japońskiej marki wykorzystają w dalszych pracach badawczo-rozwojowych nad udoskonalaniem produkowanej już wersji modelu i-MiEV oraz przygotowaniem kolejnych modeli z napędem elektrycznym, hybrydowym i hybrydowym typu plug-in: Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV).