W pierwszym wyścigu, który chevrolety cruze rozpoczęły z bardzo dobrych pozycji startowych, zwyciężył Alain Menu, a zaraz za nim uplasowali się Rob Huff i Yvan Muller.

Drugi wyścig był dużo bardziej nieprzewidywalny, ponieważ Chevrolety startowały z trzeciej i czwartej linii. Mimo wszystko kierowcy przypuścili fantastyczny i skuteczny atak, dzięki któremu Yvan Muller wysunął się na prowadzenie, a pozostali zawodnicy zespołu Chevroleta szybko wyprzedzali kolejnych rywali, wykonując zapierające dech w piersiach manewry na wąskim torze ulicznym w Marrakeszu. Wyścig zakończył się czwartym w tym sezonie zwycięstwem Yvana Mullera oraz drugim i trzecim miejscem zajętym odpowiednio przez Huffa i Menu.

Dzięki tym znakomitym wynikom Chevrolet powiększył prowadzenie w klasyfikacji konstruktorów, natomiast trzej zawodnicy zespołu ugruntowali swoje pozycje w klasyfikacji kierowców.

Alain Menu (1 / 3 miejsce): Fantastyczne zwycięstwo w pierwszym wyścigu, dzięki któremu mogę dodać Marrakesz do mojej kolekcji wygranych na torach ulicznych. Oczywiście start z pierwszej pozycji na torze tego typu zdecydowanie ułatwia walkę, jednak nadal ważne jest, aby nie popełniać błędów i uważać podczas przejazdu przez krawężniki, które są w tym miejscu szczególnie zdradliwe. Samochód na nich bardzo podskakuje, co nie wpływa pozytywnie na zawieszenie.

Dobrze wystartowałem, podobnie, jak Rob, więc na prostej jechaliśmy tuż obok siebie, jednak w pierwszym zakręcie to ja byłem na lepszej pozycji i przejąłem prowadzenie. Podczas wyścigu pilnowałem, aby zawsze zostawić sobie margines bezpieczeństwa w czasie hamowania i wiedziałem, że moi koledzy z zespołu zachowają się poprawnie, więc wszystko poszło po mojej myśli. Nigdy nie przypuszczałem, że w drugim wyścigu uda nam się zająć pierwsze trzy miejsca. Muszę podziękować Yvanowi, ponieważ pojechał świetny wyścig. Otwierał dla nas drogę, więc jedyne, co musieliśmy zrobić z Robem, to jechać za nim.

Yvan Muller (3 / 1 miejsce): Wywalczyłem dobry wynik w pierwszym wyścigu, ale nie należał on do łatwych i spokojnych, ponieważ na takim torze trzeba zawsze pamiętać o oszczędzaniu hamulców i płynnym przejeżdżaniu przez krawężniki. Z kolei drugi wyścig był niesamowity. Wygrana na torze tego typu po starcie z siódmego miejsca daje dużo satysfakcji. Cruze był doskonale przygotowany i niepokonany. Nie było jednak łatwo, ponieważ nie miałem dobrego startu. Mimo wszystko skupiłem się na wyprzedzeniu innych samochodów i nie popełnianiu błędów.

Rob Huff (2 / 2 miejsce): Kolejny fantastyczny weekend dla Chevroleta, który dowodzi, że potrafimy pracować jako zespół. To dla mnie prawdziwa przyjemność. Pierwszy wyścig był udany. Już na początku zajęliśmy pierwsze trzy miejsca, więc staraliśmy się jechać płynnie i rozważnie do samego końca. W drugim wyścigu znów zająłem drugą pozycję, dlatego zaliczam ten weekend do udanych. Yvan spisał się fantastycznie – zostawiał dla mnie wolne miejsce na torze, a ja starałem się robić to samo dla Alaina, który jechał z tyłu.

 MARRAKESZ, WYNIKI 1. WYŚCIGU

1. A. Menu Chevrolet Cruze 12 okrążeń w 22m28s931
4. R. Huff Chevrolet Cruze + 1s0742
5. Y. Muller Chevrolet Cruze + 1s554
4. P. Oriola SEAT León WTCC + 2s268
5. S. D’Aste BMW 320 TC + 5s713
12. A. MacDowall Chevrolet Cruze + 38s647
17. P. Di Sabatino Chevrolet Cruze + 1 okrążenie

MARRAKESZ, WYNIKI 2. WYŚCIGU

1. Y. Muller Chevrolet Cruze 11 okrążeń w 19m36s836
2. R. Huff Chevrolet Cruze + 0s381
3. A. Menu Chevrolet Cruze + 0s970
4. T. Coronel BMW 320 TC + 2s153
5. D’. Aste BMW 320 TC + 2s641
15. P. Di Sabatino Chevrolet Cruze +44s273
DNF A. MacDowall Chevrolet Cruze

PUNKTACJA KIEROWCÓW PO 6 Z 24 WYŚCIGÓW

1. Muller (Chevrolet), 130;
2. Menu (Chevrolet), 106;
3. Huff (Chevrolet), 97;
4. Coronel (BMW), 77 ;
5. D’Aste (BMW), 45…

PUNKTACJA KONSTRUKTORÓW PO 6 Z 24 WYŚCIGÓW

1. Chevrolet, 268 punktów;
2. BMW, 161,
3. SEAT, 144.

Kolejna runda - Słowacja, Slovakia Ring, 26-28 kwietnia 2012 r.