Chevrolet w pierwszym miesiącu 2012 roku sprzedał 1159 sztuk. To oznacza w styczniu tego roku o 61 proc. kierowców więcej wybrało samochody tej marki w porównaniu do początku 2011 roku (718 sztuk).

Miesiąc temu świętowaliśmy sukcesy, jakie udało się nam osiągnąć w najbardziej owocnym do tej pory roku dla spółki Chevrolet Poland, wiedząc równocześnie, że w 2012 roku stoi przed nami jeszcze większe wyzwanie. Ten pierwszy miesiąc pokazał, że nasze plany pobicia ubiegłorocznych rekordów są jak najbardziej realne - powiedział Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland.

Jak wynika z opublikowanych wyników wszystkie oferowane obecnie modele Chevroleta zanotowały wzrost sprzedaży w porównaniu do stycznia 2011 r. 

Polscy kierowcy najchętniej wybierali aveo, które łącznie (aveo classic i nowe aveo) sprzedało się w ilości 558 egzemplarzy, czyli o 37 proc. więcej niż rok wcześniej (406 egzemplarzy). 

Kolejne miejsce na liście bestsellerów zajmuje spark, który w ciągu ostatniego miesiąca znalazł 243 chętnych - czyli o 41 proc. więcej niż w styczniu 2011 (172 sztuki). 

Na trzecim miejscu podium uplasował się cruze, którego sprzedano 191 egzemplarzy, czyli o 142 proc. więcej niż w pierwszym miesiącu ubiegłego roku. Taki wzrost tłumaczy pojawienie się wersji pięciodrzwiowej - aż 65 proc. styczniowej sprzedaży cruze’a stanowiła właśnie wersja hatchback.

Także w styczniu pierwsze w Polsce camaro trafiło do nowego właściciela. Już wkrótce do nowych właścicieli trafi kolejnych 10 egzemplarzy tego legendarnego modelu. 

Przypominamy, że latem 2012 roku Chevrolet planuje wprowadzenie kolejnych nowości - cruze’a w wersji kombi oraz limuzyny malibu.