Zespół zaprasza swoich fanów, artystów, fotografów i grafików do nadsyłania prac, które złożą się na kolaż. Spośród zgłoszonych propozycji specjalne jury, w składzie którego znajdą się oficjalny grafik U2 Shaughn McGrath oraz fotograf Anton Corbijn, wybierze 15 finalistów.

Reklama

Kompozycja stworzona z konkursowych prac, zostanie zaprezentowana na oficjalnej stronie zespołu U2.com. Autor najlepszej pracy otrzyma ponadto specjalne wydanie płyty, kopię nowego kolażu, aparat fotograficzny Nikon oraz samochód marki trabant, będący repliką modelu, który 20 lat temu posłużył U2 na trasie promocyjnej "Achtung Baby!"

Prace na konkurs można nadsyłać do 23 stycznia 2012 na stronę talenthouse.com.

Album "Achtung Baby!" ukazał się pierwszy raz na rynku w 1991 roku. Płyta przyniosła U2 nagrodę Grammy, sprzedała się w ponad 10 mln kopii na świecie oraz została uznana za jeden z najlepszych albumów wszech czasów według magazynu "Rolling Stone".