W Europie będzie to już szósta edycja tego konkursu, który co roku przyciąga coraz więcej młodych artystów. Dzięki inicjatywie marki Chevrolet mają oni szansę rozwijać swoją kreatywność, a także doskonalić umiejętności u boku profesjonalistów.

Uczestnicy konkursu będą mieli za zadanie stworzenie pracy nawiązującej do nowej kampanii marki Chevrolet "Make It Happen", ukazującej ducha optymizmu i wykorzystania szans. Zgłoszone prace będą oceniane w czterech kategoriach przez znanych i cenionych artystów. Do grona jurorów zaproszono: Karolinę Zmarlak (Moda), Arkadiusza Jakubika (Film), Michała Łojewskiego (Sztuki Wizualne) oraz Katarzynę Sagatowską (Fotografia).

Reklama

Autorzy najciekawszych projektów będą mieli nie tylko szansę zaprezentować swoje prace na forum krajowym, ale i międzynarodowym, bowiem laureaci polskiej edycji konkursu walczyć będą o nagrodę główną w europejskiej rundzie finałowej.

W 2011 roku w Young Creative Chevrolet wzięło udział 155 studentów z 22 krajów europejskich.

Termin nadsyłania zgłoszeń uczelni do udziału w konkursie upływa 31 stycznia 2012 r. Szczegóły dotyczące Young Creative Chevrolet są dostępne na stronie www.youngcreativechevrolet.eu

Reklama