Pierwszy był model DS3, teraz francuska marka ujawniła DS4, czyli pomysł na luksusowy kompakt. Linię przypominającą coupe wpisano w 4.27 m długości, 1.81m szerokości i 1.53 m wysokości. 

Kabinę wykończoną skórą i chromem przykrywa szklany dach. Całość może wisieć nawet na 19-calowych kołach! Bagażnik - 370 litrów pojemności.

Kierowca będzie mógł dostosować atmosferę panującą na pokładzie do własnych upodobań. Dostanie do wyboru 4 gamy dzwonków polifonicznych (Classic, Crystal symphony, Jungle fantasy, Urban rythmik) dla sygnałów alertów i przypomnień, 3 poziomy natężenia przepływu klimatyzowanego powietrza (łagodny, średni, intensywny) oraz paletę odcieni tła zestawu wskaźników, od bieli do błękitu.

DS4 zostanie wyposażony w system kontroli martwego pola. To urządzenie funkcjonuje na tej samej zasadzie co radar cofania, dzięki 4 ultradźwiękowym czujnikom (pomiędzy prędkością 12 i 140 km/h). Ostrzega ono, za pośrednictwem symbolu na odpowiednim lusterku bocznym, o obecności samochodu w polu martwym, tzn. nadzoruje strefę rozciągającą się do około 5 m za zderzakiem tylnym i 3,5 m na boki samochodu.

Moc? DS4 dostanie pod maskę jeden z pięciu silników. Turbodiesle HDi będą dwa - 110-konny i 160-konny, oba z filtrem cząstek stałych. Trzy turbobenzynowce opracowane wspólnie z BMW to moc 120 KM, 155 KM i 200 KM z nowego silnika 1.6 (275 Nm przy 1700 obr./min).

Wszystkie silniki montowane są z 6-biegową manualną skrzynią lub przekładnią manualną sterowaną elektronicznie .

Pod elegancką karoserią nie brakuje urządzeń dbających o środowisko… Samochód zostanie wyposażony m.in. w system start&stop i układ odzyskiwania energii powstającej podczas hamowania. 

DS4 będzie gwiazdą Citroena na deskach jesiennego salonu samochodowego w Paryżu. Sprzedaż ruszy w 2011 roku.